in the middle of chaos

Mittwoch, 24. Juli 2013

さようなら♪(●′▽`)ノ

Dear Readers/friends~!! It's time to say~ baibai!
nikyami and I will take the plane tomorrow~ direction NARITA/TOKYO!
It's pretty sad because Alice can't come with us...I hope she will get well very soon!

BUT well...we both are happy as my little ponys!
I can't believe it's already time to put my things together..
I'm very excited! I mean...I WILL BE IN TOKYO ON FRIDAY MORNING OMGhahah

Here some random pictures from packing my luggage :3

I've received my ordered YEN on monday~ and I had some left from last year~

 muhaha..my SCREW merch is also by my side this year...!
My luggage is still quite empty! 
Weight at the moment; 9kg!
mucho place to buy stuff! >8D

my 3DS is also ready! 


This is it guys :3

I'm gonna blog about my adventure in Tokyo!
So stay tuned! ;) 

baibai! 

Kommentare:

  1. Oha wie schaffst du es nur 9 kg zu haben...Respekt xDDD <3 und viel viel Spaß!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahah ich war selbst überrascht! Hab nicht viele Klamotten mit..letztes Jahr hatte ich reichlich mit und mir dahinten neue Kleidung gekauft und nur die getragen...Dieser Fehler passiert mir diesmal nicht. Jetzt ist genug Platz für Neues! >8D

      Dankeschön <3

      Löschen
  2. THAT FIRST GIF IS SO FUNNY! and a bit sad... xD
    But I wish you a lot of fun! You should see a lot and buy a lot and have a lot of fun!
    Off you go! ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hahah It was the first picture I've seen when I opened tumblr! xD
      thank you a lot ! :D <3

      Löschen
  3. Wow, da nimmst du ja echt nicht so viel mit, aber so würde ich es wohl auch machen. Lieber viel Platz für ershoppte Sachen lassen. XDD''
    Ich bin schon total auf deine Berichte gespannt. *Q*

    AntwortenLöschen